lørdag 25. juli 2009

Kort laget av Louise

Et Zig Zag kort Hovedmotivet er fra Kort og Godt og teksten er fra Norsk Stempelblad. Svirlene er clear stamps fra Kaiser craft. Papir fra My Minds Eye
Blomster fra Prima og Kaiser craft
Sirkel og Scallop Sirkel fra Spellbinders

Denne gangen fikk jeg ett stempel fra Art Impressions med fram og bakside å leke meg med... Det viste seg å være en litt vrien oppgave og resultatet ble kanskje ikke så spennende.
Søtt ble det i hvert fall :-)

Her har jeg lekt meg litt med dabberne mine.
Jeg har embosset motivet som er fra Hero arts, ellers så er det brukt sort sheer bånd, spellbinders rektangler og ett metall hjerte...

Motivet er fra Kort og Godt, det er malt med distress og etterpå embosset med klar embossing 3-4 ganger. Deretter har jeg lagt det i fryseren en stund før jeg knakk i det...vips så får det et krakkelert utrykk :-)
Ellers så er papiret på dette kortet fra Basic Grey-serien Wisteria.


Jeg har laget denne lille boksen etter en mal jeg fant i Ett Trykk. Lokket og bunnen er laget av de små (10*10) permene aom man får kjøpt til Bind-it all. Veldig raskt og enkelt :-)
Ark fra Bo Bunny, roser fra Prima, metall pynt fra Kort og Godt, tyll fra Bazzill

Jeg har laget en pyramide eske til ei nyfødt jente. Mønsterpapiret er fra Melissa Frances, stempler fra Kaiser Craft og Kort og Godt. Metallpynt fra Kort og Godt. Halvperler fra Kaiser :-)
Åpen:
Innsiden: Stempler fra Kort og Godt
Mønsterark fra Papirdesign.
Motivet og teksten er embosset i kobber
Spellbinders Petite ovals og Ribbon Tags Trio
Sparklebrads fra Karen Foster
Blomster fra Prima som er sprayet med Glimmer Mist i fargen Suede
Alle ark er Bazzill, hvit canvas, Embossed Vintage Vines og sølv Metallics
Hjertet er fra Cuttlebug
Sheerbånd i grå

Ingen kommentarer: